Ma cozyplace

This is where the magic happens! Haha eller inte, händer inte speciellt mycket magic i mitt liv tyvärr :( (Man kan ju hoppas det tar vändning snart ;) hihi) 
Så det är här som jag tillbringar mina dagar och de flesta vardagskvällar! Börjar bli riktigt mysigt nu efter ett år, börjar få massa nya idéer så nu börjar jag verkligen bli riktigt nöjd. Man vill ju att det ska vara mysigt men jag vill också att det ska vara lite "elegant". 

Som ni ser också så hänger ni mina fina fina prinsar uppe på väggen istället.. Tiger (katten) gick bort förra hösten p.g.a ålder. Världens finaste katt verkligen, en lite annorlunda katt, hihi. Han hade så otroligt mycket kärlek att ge hela tiden och kunde göra lite olika knasiga grejer ibland så man fick sig ett par skratt om dagen! 
Och Fridolf, min första hund som jag fick för 2 år sedan fick ett epilepsianfall i Maj detta år som han inte klarade.  Han hann bara bli 2 år och tre dagar.. Min lilla kille. Så Fridolf har också lämnat jorden, men jag hoppas att både Fridolf och Tiger har det så bra som det bara går där uppe i himmlen. 

 



| |
#1 - - Anonym:

Beklagar förlusten.. :(
Du kommer hitta nån Julia, du är jättefin! :)

Upp