Olydig flicka!

Måste säga att jag vart dålig o skriva idag!! :O Och igår.. haha 
Men har helt ärligt inte haft tid! Igår var det att lägga sig tidigt och packa alla saker och så eftersom att idag var vi i Romme!! :D Det var verkligen jätte kul men inte så bra glid på hyrskidorna.. haha! 
 
Men nästa fredag så drar jag till Sälen och åker skidor där i en vecka, och det ska verkligen bli underbart :) Någon mer än jag som brukar åka skidor? :) 
Och alltså jag har bilder i mobilen.. Men jag har över 2000 bilder där.. Och mitt minne i datan räcker inte med alla som jag redan har här.. hahaha :( Så dom får komma i ett separat inlägg sen ;) 
Haha jätte söt! Men jag hade med mig datorn på bussen för att kunna lyssna på musik, och jag har gjort något så batteritiden inte håller så länge.. BRA DÄR! Haha men så jag vågade inte riktigt blogga :(  Och samma med mobilen.. Har uppdaterat till senaste så batteriet håller i 4 timmar typ?!?!? 
 
Lilla jag nuu :) Sjukt trött så blir nog att sova alldeles straxt :) Och lyssnar på någon pianolåt som är jätte fin och då blir man ju bara äännu tröttare! haha ;) 
Vardag | |
Upp