30

Tänkte köra en 30 saker du inte visste om mig! Jag själv tycker sånt är så jäkla kul att läsa! haha. Sjukt svårt att komma på så mycket saker om en sådär på kommando, men det ska nog gå ;)  

1. Jag kryddar ALLT jag äter med cayennepeppar, det ska vara starkt annars smakar det inget!  
2. Jag kan inte kolla på lejonkungen utan att gråta, det går verkligen inte att hålla sig. 
3. Jag har en enorm kärlek till ljus, så fort det börjar bli lite mörkt ute så tänder jag ljus och lägger mig i sängen och sätter på någon skön låt. 
4. Jag har glasögon. 
5. Jag får ångest om jag går en dag utan att träna, måste göra något för att röra på mig. 
6. I vinter tänker jag bli brunett igen! Fast först kanske en ombre, får se. 
7. Min terapi och mitt beroende är http://weheartit.com kan inte gå en dag utan att gå in där och titta.
8. Jag är en sjukt ärlig person. 
9. En favorit är mörk choklad med chili. 
10. Vitlök är typ det godaste jag vet, äter vitlöksklyftor i örtgrejja typ every day. 
11. Jag flyttade in där jag bor för snart ett år sedan. 
12. Ibland undrar jag om jag verkligen har kommit ifrån fjortisperioden helt och hållet ;) 
13. Jag går inte utanför min dörr utan att ha fyllt i mina ögonbryn. 
14. Jag har slutat vara blyg, för det mesta iallafall. Om jag träffar andra i min ålder så har jag blivit jätte framåt! Framsteg för mig eftersom jag var så jädrans blyg förut ;) 
15. Jag försöker att ha vit månad. 
16. Jag ligger och kramar mitt gossedjur tills jag somnar, brukar även ligga och krama honom när jag vaknar.
17. Älskar när killar luktar gott när man kramar dom, är typ det bästa som finns. 
18. Jag håller på att starta ett UF med 5 andra tjejer. 
19. Är otroligt dålig på geografi. 
20. Jag är jätte stolt över att jag inte behöver kolla på tagnentbordet när jag skriver. (Känner mig dock som en nörd) 
21. Jag har haft komplex över princip hela min kropp. 
22. Jag har väldigt svårt att vara sams med mina föräldrar, vi har väldigt olika åsikter om allt. 
23. Jag är ganska teknisk av mig, om det är någon i familjen som behöver hjälp med typ dator eller tv eller liknande så är det mig dom ropar på. 
24. Jag har ett tix eller något så jag går och biter mig i läppen ständigt, har ett sår på läppen hela tiden för det hinner aldrig läka. (Som tur är syns det inte så mycket då de är närmre insidan av läppen) 
25. Jag är sjukt mörkrädd, är livrädd om jag går ute själv och det är mörkt utan mycket lampor. 
26. I sommras drömde jag mardrömmar mer eller mindra varenda natt. Vet inte vad det berodde på. 
27. Jag har en tröja som jag inte tvättat sen i Maj, den luktar fortfarande Fridolf och jag vill inte ta bort det. 
28. Jag har jätte svårt för höger och vänster. 
29. Jag är sjukt omotiverad till skolan, vill verkligen inte gå upp på mornarna. 
30. Mitt fullständiga namn är Julia Margaretha Martina Ingberg. 
 
 
| |
#1 - - Anonym:

Jag hade gärna berättat 30 saker om mig, fast tror inte du hade velat höra. Då jag inte har någon blogg eller så själv...
Jag brukar hata att läsa bloggar, men din blogg är faktiskt ganska kul att läsa... Så fortsätta gärna skriva, så har du minst iaf 1 läsare! :)

Upp