hungrig

Sprang upp för Hackstabacken och dra åt fan vad jobbigt det var, jag trodde helt allvarligt att jag skulle dö när jag kom upp. Läskigt haha! 
Men nu är jag hemma igen hel och hållen och otroligt hungrig, väntar på att vi ska käka alldeles straxt. Har en sån lat familj så det ska bli mackor till middag, spännande va? ;) 
 
 
Hanns med en selfie också ;) 
 
| |
#1 - - Anonym:

Som sagt, du kommer hitta någon! Hade gett dig min facebook, hade jag fortfarande haft kvar den... :( Om du hade velat vill säga! :D
Tänkte inget dumt, men kul att prata med någon som är så aktiv och verkligen vet vad hon vill!

Svar: Blir verkligen jätte glad för dina snälla kommentarer! Men vem är du hehe? :) Tack!!
juliaingberg.blogg.se

#2 - - Anonym:

Oj, hehe.. kul att höra. Tycker du förtjänar att få höra det. :P Mja, ingen du känner tyvärr... jag bor i Uppsala. Visserligen inte så långt från sthlm, men ändå! :D
Om du vill chatta nått så kan du ju alltid adda mig på skype.. :o Har ingen kamera dock..

Svar: Jaha! :) Nää jag har inte skype :)
juliaingberg.blogg.se

#3 - - Anonym:

Tar det som att du inte vill chatta alltså, heh :P

#4 - - Anonym:

Vilket är synd.. :(

Upp